AsiaDirect lanceert WhatsApp service voor alle reizigers
Goed nieuws! Heb je vragen voor, tijdens of na je reis, dan kun je vanaf nu eenvoudig met ons communiceren via WhatsApp!
Sinds kort bieden wij voor al onze reizigers een gratis WhatsApp service, op het telefoonnummer: +66 (0)933 271 330. Je kunt ons hierop eenvoudig tijdens, voor en na je reis bereiken. Wij beantwoorden ons WhatsApp nummer tot 20.00 uur ‘s avonds (lokale tijd in Thailand). Neem bij een spoedgeval altijd contact op via ons noodnummer, aangezien ons noodnummer ook buiten kantoortijden bereikbaar is.
We zijn erg actief op WhatsApp en vinden het erg leuk om iets van je te horen. Heb je onderweg iets leuks meegemaakt dat je graag wilt delen? Heb je een vraag? Of heb je een review over één van onze tours, gidsen of gewoon een hele leuke foto? Dit ontvangen wij graag!
Wat zijn de voordelen van deze Whatsapp service?
Ten eerste, WhatsApp wordt dagelijks door meer dan 1 miljard gebruikers over de hele wereld gebruikt. Dit betekent dat het een populaire, betrouwbare app is. Bijna iedereen heeft de app al op zijn telefoon staan en weet hoe je het moet gebruiken.
Tevens is het heel laagdrempelig om via deze weg iets te vragen aan of te delen met ons. WhatsApp kost helemaal niets. Tegenwoordig is er bijna overal Wifi beschikbaar of je kunt eenvoudig en goedkoop een lokale simkaart kopen. Naast tekstberichten, kun je ook GPS locaties, foto’s, video’s en zelfs audioberichten sturen. De mogelijkheid van het delen van jouw locatie is erg handig wanneer je bijvoorbeeld duidelijkheid wilt hebben over de juiste ophaalplek of de locatie van een lekker restaurant bij jou in de buurt.
WhatsApp kun je ook gebruiken voor vragen over de reis voordat je vertrokken bent. Heb je vragen over reistijden of wil je een extra bouwsteen of tour boeken? Dit kan allemaal via de app!
Heb je een leuke foto, filmpje of anekdote tijdens je reis? Deel hem met ons via WhatsApp! Het is niet alleen een hulpmiddel bij vragen, we horen ook graag hoe jij de vakantie ervaart. Uiteraard hopen we dat je zo min mogelijk klachten zult hebben. Heb je ze echter wel, dan horen we ze graag zo snel mogelijk. Via WhatsApp kun je deze eenvoudig opsturen, liefst met een foto erbij. Hiermee kunnen we zo snel mogelijk handelen en hopelijk de hinder ondervangen, op welke manier dan ook.
Na de reis kun je ook een review achterlaten op WhatsApp. We horen graag hoe de reis is verlopen, zodat we dingen eventueel kunnen verbeteren. Op deze manier weten we precies wat jullie van de reis vonden!
- Laagdrempelig communiceren met Nederlandse en Belgische medewerkers in je eigen taal.
- Krijg snel antwoord op al jouw vragen.
- Deel je locatie en weet of je op de juiste locatie staat om opgehaald te worden of waar een lekker restaurantje in de buurt is.
- Meld klachten, zodat wij hier zo snel mogelijk iets aan kunnen doen.
- Deel je leukste foto’s en ervaringen met ons.
Nog geen WhatsApp? Download nu gratis
Tot apps!